1. Ako si môžem kúpiť nábytok online v obchode mebline.sk?
Objednávku môžete zadať priamo na našej webovej stránke. Stačí pridať produkt do košíka, zvoliť spôsob doručenia a platby a následne nákup potvrdiť. Po zadaní objednávky Vám zašleme e-mail s potvrdením a číslom objednávky. Najneskôr dva dni pred plánovaným doručením Vás budeme informovať o predpokladanom termíne a orientačnej hodine dodania objednávky.
2. Musím mať účet, aby som si mohol/mohla kúpiť nábytok online?
Nie, nákup môžete uskutočniť aj bez registrácie
3. Aké sú dostupné spôsoby platby za nábytok?
Ponúkame rýchle a bezpečné online platby, tradičný bankový prevod a platbu pri prevzatí (v hotovosti).
4. Môžem si kúpiť nábytok na splátky?
Áno, ponúkame výhodné splátkové systémy. (QUATRO)
5. Aká dlhá je dodacia lehota nábytku?
Čas dodania závisí od typu produktu. Pre väčšinu nábytku pripraveného na odoslanie je doba realizácie 7 až 21 pracovných dní. Informácia o čase dodania sa vždy nachádza na karte produktu.
6. Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku nábytku?
Áno, objednávku môžete zrušiť alebo zmeniť, pokiaľ ešte nebola odovzdaná do realizácie. V takom prípade Vás žiadame, aby ste okamžite kontaktovali Zákaznícke centrum telefonicky: +421 0948 04 55 77, alebo na e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
7. Môžem si objednať nábytok v inej farbe alebo rozmere?
Áno, mnoho nášho nábytku umožňuje výber farby, látky alebo konfigurácie. Všetky dostupné možnosti si môžete overiť na stránke produktu. V prípade otázok Vám naši poradcovia radi pomôžu vybrať ideálne riešenie.
8. Ako prebieha dodanie nábytku?
Dodanie realizujeme vlastnou dopravou. O presnom termíne doručenia informujeme vopred. Produkty sú pevne zabezpečené, aby dorazili v neporušenom stave.
9. Vynesie mi doručovateľ nábytok do bytu?
Štandardné doručenie zahŕňa dodanie tovaru na uvedenú adresu. V prípade potreby využitia služby vynesenia nábytku Vás žiadame o výber tejto možnosti počas zadávania objednávky.
10. Čo mám robiť, ak mi nábytok príde poškodený?
V prípade zistenia poškodenia nás prosím kontaktujte prostredníctvom formulára dostupného na stránke www.reklamacie.mebline.sk.
11. Ako môžem podať reklamáciu na nábytok zakúpený online?
Reklamáciu môžete podať pomocou formulára dostupného na stránke www.reklamacie.mebline.sk, priložením fotografií poškodenia a čísla objednávky. Každé hlásenie posudzujeme individuálne a naším cieľom je rýchle a uspokojivé vyriešenie záležitosti.
12. Aká je záručná doba?
Na všetky naše produkty poskytujeme 24 mesiacov záruku.
13. Môžem vrátiť nábytok kúpený cez internet?
Spotrebiteľ má právo na vrátenie tovaru do 50 dní od dátumu doručenia zásielky. Produkt by mal byť v neporušenom stave, v originálnom balení. Pred uskutočnením vrátenia nás prosím kontaktujte e-mailom, alebo telefonicky.
14. Môžem si objednať nábytok aj s montážou?
Neposkytujeme službu montáže. Ku každej zakúpenej súprave je priložený čitateľný a ľahko pochopiteľný návod, ktorý uľahčí samostatné zloženie vybraného kusu nábytku.
15. Ako môžem kontaktovať obchod mebline.sk?
Vždy sme tu pre Vás s pomocou a poradenstvom.
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefón: +421 0948 04 55 77
Sme k dispozícii od pondelka do piatku v čase 8:00 – 16:00, v sobotu v čase 9:30 – 11:00
Môžete tiež využiť online chat.
16. Môžete tiež využiť online chat?
Áno! Pravidelne organizujeme akcie, výpredaje a špeciálne ponuky. Oplatí sa prihlásiť k odberu nášho newslettera, aby ste nepremeškali najlepšie príležitosti.